Фейковые судебные повестки: как распознать подделку, которую рассылают коллекторы
ШАНОВНІ УЧАСНИКИ ГРУПИ! ЗАДЛЯ ВАШОЇ БЕЗПЕКИ КОМАНДА M. A. D ПРОПОНУЄ ПОКРОКОВУ ІНСТРУКЦІЮ ДЛЯ ЗАХИСТУ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ, У РАЗІ ПОРУШЕННЯ ВАШИХ ПРАВ.
Крок 1. Потрібно звернутись до особи/ організації, що здійснює неправомірну обробку ваших персональних даних, через звернення чи письмовий запит.
Письмовий запит повинен містити:
1. Інформацію про прізвище, ім'я, по - батькові.
2.Інормацію про місце проживання (місце перебування).
3.Реквізити документа, що посвідчує фізичну особу, яка подає запит ( серія та номер паспорта, ІПН).
У зверненні/запиті ви маєте право, зокрема:
1. Вимагати отримання інформації про мету і правові підстави обробки ваших персональних даних.
2.Вимагати отримання інформації про третіх осіб, яким передають ваші персональні дані.
3.Вимагати отримання змісту своїх персональних даних.
4.Пред'явити вмотивовану вимогу із запереченням проти обробки своїх персональних даних, зміни або знищення своїх персональних даних.
ВАЖЛИВО. Зафіксуйте ваше звернення або запит!!!
Робіть та зберігайте знімки екрана ( скриншоти), у разі здійснення електронного листування/ обміну повідомленнями в месенджерах, чатах, мобільних додатках.
Надсилайте письмовий запит рекомендованим листом з описом вкладення, збереженням корінців поштових повідомлень, відомостей щодо трекінгу поштового відправлення, а також отриманих відповідей.
Здійснюйте фото, аудіо та відеофіксацію при телефонних розмовах та при особистому спілкуванні.
Крок 2. Чекайте на відповідь особи/ організації, що здійснює обробку персональних даних.
Особа/ організація, яка здійснює обробку персональних даних, зобов'язана надати відповідь на належно оформлений запит, протягом 30 календарних днів.
Крок 3. У разі відсутності відповіді/несвоєчасної відповіді/ продовження порушення ваших прав, зверніться до Уповноваженого Верховної Ради з прав людини.
До звернення, ОБОВ' ЯЗКОВО додайте докази, наприклад документи, що підтверджують :
- ігнорування ваших вимог/ запитів;
- надання неповної / недостовірної інформації, тощо.
Додайте копії ваших угод/ договорів, якщо вони містять інформацію, щодо процесу обробки персональних даних, а також права та обов'язки сторін щодо таких процесів. ( За вашим бажанням, особиста інформація та умови договору/ угоди, можуть бути заретушовані.)
ВАЖЛИВО. Звернення до Уповноваженого має бути обґрунтованим та документально підтвердженими. Уповноважений не проводить слідчі чи розшукові дії, а також пошук і фіксацію фактичних даних про протиправні дії.
З повагою до вас, команда M. A. D.
Крок 1. Потрібно звернутись до особи/ організації, що здійснює неправомірну обробку ваших персональних даних, через звернення чи письмовий запит.
Письмовий запит повинен містити:
1. Інформацію про прізвище, ім'я, по - батькові.
2.Інормацію про місце проживання (місце перебування).
3.Реквізити документа, що посвідчує фізичну особу, яка подає запит ( серія та номер паспорта, ІПН).
У зверненні/запиті ви маєте право, зокрема:
1. Вимагати отримання інформації про мету і правові підстави обробки ваших персональних даних.
2.Вимагати отримання інформації про третіх осіб, яким передають ваші персональні дані.
3.Вимагати отримання змісту своїх персональних даних.
4.Пред'явити вмотивовану вимогу із запереченням проти обробки своїх персональних даних, зміни або знищення своїх персональних даних.
ВАЖЛИВО. Зафіксуйте ваше звернення або запит!!!
Робіть та зберігайте знімки екрана ( скриншоти), у разі здійснення електронного листування/ обміну повідомленнями в месенджерах, чатах, мобільних додатках.
Надсилайте письмовий запит рекомендованим листом з описом вкладення, збереженням корінців поштових повідомлень, відомостей щодо трекінгу поштового відправлення, а також отриманих відповідей.
Здійснюйте фото, аудіо та відеофіксацію при телефонних розмовах та при особистому спілкуванні.
Крок 2. Чекайте на відповідь особи/ організації, що здійснює обробку персональних даних.
Особа/ організація, яка здійснює обробку персональних даних, зобов'язана надати відповідь на належно оформлений запит, протягом 30 календарних днів.
Крок 3. У разі відсутності відповіді/несвоєчасної відповіді/ продовження порушення ваших прав, зверніться до Уповноваженого Верховної Ради з прав людини.
До звернення, ОБОВ' ЯЗКОВО додайте докази, наприклад документи, що підтверджують :
- ігнорування ваших вимог/ запитів;
- надання неповної / недостовірної інформації, тощо.
Додайте копії ваших угод/ договорів, якщо вони містять інформацію, щодо процесу обробки персональних даних, а також права та обов'язки сторін щодо таких процесів. ( За вашим бажанням, особиста інформація та умови договору/ угоди, можуть бути заретушовані.)
ВАЖЛИВО. Звернення до Уповноваженого має бути обґрунтованим та документально підтвердженими. Уповноважений не проводить слідчі чи розшукові дії, а також пошук і фіксацію фактичних даних про протиправні дії.
З повагою до вас, команда M. A. D.
[Переслано от Олексій]
ОтветитьУдалитьСуд за заявою учасника справи або особи, яка може набути статусу позивача, має забезпечити докази, якщо є підстави припускати, що засіб доказування може бути втрачений або збирання або подання відповідних доказів стане згодом неможливим чи утрудненим.
Способами забезпечення судом доказів є допит свідків, призначення експертизи, витребування та (або) огляд доказів, у тому числі за їх місцезнаходженням, заборона вчиняти певні дії щодо доказів та зобов’язання вчинити певні дії щодо доказів. У необхідних випадках судом можуть бути застосовані інші способи забезпечення доказів, визначені судом.
Заява про забезпечення доказів може бути подана до суду як до, так і після подання позовної заяви.
Забезпечення доказів до подання позовної заяви здійснюється судом першої інстанції за місцезнаходженням засобу доказування або за місцем, де повинна бути вчинена відповідна процесуальна дія. Забезпечення доказів після подання позовної заяви здійснюється судом, який розглядає справу.
У разі подання заяви про забезпечення доказів до подання позовної заяви заявник повинен подати позовну заяву протягом десяти днів з дня постановлення ухвали про забезпечення доказів. У разі неподання позовної заяви у зазначений строк, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження суд скасовує ухвалу про вжиття заходів забезпечення доказів не пізніше наступного дня після закінчення такого строку або постановлення судом ухвали про повернення позовної заяви чи відмови у відкритті провадження.
Якщо ухвала про забезпечення доказів на момент її скасування була виконана повністю або частково - отримані судом докази (показання свідків, висновки експертів тощо) не можуть бути використані в іншій справі.
Особа, яка подала заяву про забезпечення доказів, зобов’язана відшкодувати судові витрати, а також збитки, спричинені у зв’язку із забезпеченням доказів, у разі неподання позовної заяви у строк, зазначений в частині п’ятій цієї статті, а також у разі відмови у позові.
У заяві про забезпечення доказів зазначається:
1) найменування суду, до якого подається заява;
2) повне найменування (для юридичних осіб) або ім’я (прізвище, ім’я та по батькові) (для фізичних осіб) заявника, його місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб), поштові індекси, ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України, реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) за його наявності або номер і серія паспорта для фізичних осіб - громадян України, номери засобів зв’язку та адресу електронної пошти, за наявності;
3) повне найменування (для юридичних осіб) або ім’я (прізвище, ім’я та по батькові) (для фізичних осіб) іншої сторони (сторін), якщо вона відома заявнику, а також якщо відомі відомості, що її ідентифікують: її місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб), поштові індекси, ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України, реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) за його наявності або номер і серія паспорта для фізичних осіб - громадян України, відомі номери засобів зв’язку та адреси електронної пошти;
4) докази, забезпечення яких є необхідним, а також обставини, для доказування яких вони необхідні;
Удалить5) обґрунтування необхідності забезпечення доказів;
6) спосіб, у який заявник просить суд забезпечити докази, у разі необхідності - особу, у якої знаходяться докази;
7) перелік документів, що додаються до заяви.
Заява підписується заявником або його представником.До заяви, яка подана представником заявника, має бути додано документ, що підтверджує його повноваження.
За подання заяви про забезпечення доказів сплачується судовий збір у розмірі встановленому Законом України «Про судовий збір» :
[Переслано от Олексій]
• якщо заяву подано фізичною особою - 0,2 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява подається до суду (для прикладу, з 1 січня 2018 року ставка судового збору в цій категорії справ становить 352 грн. 40 коп.).
• якщо заяву подано юридичною особою або фізичною особо - підприємцем – 0,5 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб (для прикладу, з 1 січня 2018 року ставка судового збору в цій категорії справ становить 881 грн.)
[Переслано от Galina]
Составление жалобы в органы министерства юстиции Украины
Такой документ должен обладать строгой формой, содержать все необходимые реквизиты. Там надо тщательно расписать суть подачи жалобы. К примеру, если нотариус предоставил низкокачественные услуги, об этом надо заявить в документе. То же самое относится к нотариальному бездействию. Оформление такой жалобы будет нетрудной задачей при помощи квалифицированного юриста. После составления она направляется в соответствующие органы Минюста, где и осуществляется процесс непосредственного рассмотрения данного документа.
Національний банк починає приймати звернення громадян щодо роботи небанківських фінансових установ
Національний банк з 1 липня 2020 року стає регулятором небанківських фінансових установ. Це означає, що як регулятор НБУ буде взаємодіяти не лише із надавачами небанківських фінпослуг, а й їхніми споживачами. Ми починаємо приймати та опрацьовувати звернення громадян стосовно роботи фінансових, страхових, лізингових, факторингових компаній, ломбардів та кредитних спілок.
Клієнтам фінансових установ у випадку порушення їхніх прав насамперед варто звертатися з письмовою скаргою на ім’я керівника відповідної фінансової установи. Якщо фінустанова не реагує навіть після скарги, варто звертатися до Національного банку України.
Найбезпечніші канали звернення до НБУ – електронна пошта та контакт-центр
У сьогоднішній ситуації поширення коронавірусу в Україні найбезпечніше та найзручніше звертатися до Національного банку за допомогою дистанційних каналів:
надішліть звернення на електронну пошту nbu@bank.gov.ua, використовуючи спеціальну форму. Найближчим часом з’явиться можливість подати звернення відразу на вебсайті НБУ;
зателефонуйте за номером 0 800 505 240, дзвінки безкоштовні. Якщо ви телефонуєте в неробочий час або всі оператори зайняті, залиште ваш номер телефону на автовідповідач, щоб фахівець Національного банку міг з вами зв'язатися пізніше;
надішліть лист разом із супроводжуючими документами на адресу: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9.
У зверненні до НБУ споживач має надавати ту ж інформацію, яку раніше вимагала Нацкомфінпослуг
У зверненні потрібно вказати прізвище, ім’я та по батькові, місце проживання та електронну пошту. Необхідно розповісти суть порушеного питання, вашої пропозиції чи скарги, а також вказати, якої фінансової установи стосується звернення. Інформації має бути достатньо для обґрунтованого вирішення вашої справи.
Такі ж вимоги були і в попереднього регулятора небанківських фінансових установ.
Які звернення Національний банк не розглядає?
Національний банк не розглядає анонімні звернення без імені автора та зазначення місця його проживання. Питання, які є поза компетенцією регулятора, НБУ пересилає до відповідного державного органу та обов’язково повідомляє про це людину. Якщо громадянин не вказав достатньо інформації, ми повертаємо звернення та просимо уточнити дані. Також не розглядається повторне звернення з того ж питання, якщо перше звернення було вирішене.
УдалитьВідповідь на письмове звернення надається упродовж 30 днів
Відповідь на стандартне звернення надається упродовж 30 днів. Водночас, якщо звернення не потребує додаткового вивчення та перевірки, відповідь надається впродовж 15 днів. В окремих складних випадках строк розгляду може бути продовжено до 45 днів. Але Національний банк обов’язково повідомляє про це скаржника.
Більше дізнатися про правила звернень громадян до Національного банку можна з Інструкції про організацію розгляду звернень громадян, проведення особистого прийому та забезпечення доступу до публічної інформації в Національному банку України.
https://bank.gov.ua/ua/news/all/natsionalniy-bank-pochinaye-priymati-zvernennya-gromadyan-schodo-roboti-nebankivskih-finansovih-ustanov
26 Май 2020
ОтветитьУдалитьСашаТ написал(а):
Что писали?
Я, Ф И О оформлял микрозайм в ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТІВЕЙ ЮКРЕЙН". Займ был выдан __.__.2020, №2_______0 на сумму ______ грн. 00коп. На данный момент уплачена сумма ______________ (писал суммы и даты когда платил по квитанциям из интернет банкинга). Итог — уплаченная сумма_______., остаток к оплате _______ грн., что уже превышает (50%) от компенсации по обязательствам, что нарушает пункт 5 статьи 18 Закона Украины о защите прав потребителя, который устанавливает незаконность требования непропорционально высокой суммы компенсации (свыше 50%).
Были явные угрозы физической расправой моим близким.
Хочу отметить о нарушениях Конституции Украины статьи 31. «Кожному гарантується таємниця листування, телефонних розмов, телеграфної та іншої кореспонденції.» и статьи 32. «Не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.» Програмное обеспечение предоставляемое ООО "СМАРТІВЕЙ ЮКРЕЙН" автоматически без ведома владельца телефона получает доступ к гео данным, внутренней памяти телефона (на которой хранится много личной и конфиденциальной информации) так же ПО получает доступ к телефонной книге, телефонным разговорам и всевозможным месенджерам и т.д. Список получаемого доступа возможно просмотреть во вложении (Данные взяты из открытых источников).
Согласно Закона Украины «Про финансовые услуги и государственное регулирование рынков финансовых услуг» Раздел 5 статья 21 пункт 3 Прошу Вас, как регулятора, в связи с крупными нарушениями ООО "СМАРТІВЕЙ ЮКРЕЙН" конституционных прав граждан, Закона Украины о защите прав потребителя провести проверку на правомерность работы ООО "СМАРТІВЕЙ ЮКРЕЙН" в сфере предоставления финансовых услуг. Так же в связи с нарушением пункт 5 статьи 18 Закона Украины о защите прав потребителя, который устанавливает незаконность требования непропорционально высокой суммы компенсации, части 2 статьи 2 Закона Украины «Про финансовые услуги и державное урегулирование рынков финансовых услуг» прошу обязать ООО "СМАРТІВЕЙ ЮКРЕЙН" пересмотреть процентные ставки и сумму внесенных платежей по кредиту №____________0 от ___.___.2020г. Взяв во внимание общую сумму внесенных платежей обязать ООО "СМАРТІВЕЙ ЮКРЕЙН" закрыть данный договор с предоставление справки о закрытии на мой электонный адрес.
26 Май 2020
Удалить-ViktoriyaFeniks написал(а):
Это в нацкомфинуслуги писали?
-писал на урядовый контактцентр (онлайн) , а они перенаправляют уже на нацкомфин.
savafx написал(а):
-Все онлайн , бумажный экземпляр был , но лень было идти на почту отправлять. Пишу только на урядовой линии (онлайн) а они уже перенаправляют в нацкомфин.
-Просто як звернення ?
-В разделе пытання выбирал Финансова политика - финансови установы - кредиты, дияльнисть коллекторских компаний
Дякую, Ви прикріпляти якісь скріншоти?
УдалитьДа, скрин про оплату , скан от руки написаного заявления (текст тот же самый что я выложил) с подписью, скрин с информацией про то к чему имеет доступ приложение смартивей. (думаю это не актуально, т.к. сейчас как только заходишь в приложение оно каждый раз спрашивает разрешение на доступ к контактам , к звонкам и т.п.)
[Переслано от - Юрий- "𝓜.𝓐.𝓓"]
ОтветитьУдалить⬇️⚠️Как подать⚠️ ⬇️
заявление в полицию онлайн
🚓👮♂
(инструкция)☑️
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
Процедура подачи заявления: немного теории
Чтобы написанное вами заявление приняли, нужно придерживаться определенной процедуры, утвержденной законодательно.
В соответствие со ст. 5 Закона Украины «Об обращениях граждан», обращение может быть устным или письменным. Устное обращение излагается гражданином во время личного приема или с помощью телефона через контактные центры, «горячие линии» и записывается (регистрируется) должностным лицом.
Письменное обращение направляется по почте или передается гражданином в соответствующий орган лично или через уполномоченное им лицо, полномочия которого оформлены в соответствие с законом. Письменное обращение также может быть направлено через Интернет или по емейлу.
Таким образом, электронное заявление является разновидностью письменного.
Согласно указанному закону, в обращении должны быть указаны:
Фамилия, Имя, Отчество,Место жительства,Изложена суть вопроса,Замечания, предложения, заявления или жалобы, просьбы или требования.
Письменное обращение должно быть подписано заявителем (заявителями) с указанием даты.
В электронном обращении также должна быть указана электронная почта, на которую заявителю может быть направлен ответ, или сведения о других средствах связи с ним.
Применение электронной цифровой подписи (ЭЦП) при отправке онлайн-заявления не требуется.
Из требований ст. 5 закона следует, что электронное обращение должно отвечать всем требованиям письменного обращения.
Таким образом, обращение по интернету, направленное без использования электронной подписи, должно иметь вид скан-копии или фотокопии обращения с подписью заявителя с указанием даты.
Согласно предоставленному Национальной полиции разъяснения Секретариата Уполномоченного Верховной Рады Украины по правам человека, электронное обращение может быть создано в виде сканированной копии или фотокопии и отправлено по интернету.
Чтобы перестраховаться, вы можете связаться с полицейским отдела коммуникации, чтобы сообщить о заявлении онлайн.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
С УВ. Команда M.A.D 😉
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
Электрнеая жалоба в киберполицию
Ссылка
https://ticket.cyberpolice.gov.ua/
[Переслано от Олексій]
ОтветитьУдалитьДобрий день. У таких випадках потрібно вести себе так:
Телефонують, берете слухавку, переконуєтесь, що то колєктори, вмикаєте запис і кажете - у цілях взаємної безпеки, збору доказів для поліції та суду наша розмова записується.
Назвіть себе, будь ласка, ПІБ, посада, яке підприємство, установу, організацію представляєте і за якою адресою Ви наразі знаходитесь?
Хто дав Вам мої особисті персональні дані, а саме мій номер телефону?
Хто дав Вам доручення телефонувати чи Ви особисто прийняли таке рішення?
Назвіть імена свої співучасників і чи дієте ви наразі у їх присутності і за попередньою змовою?
Що Ви вимагаєте і з кого, назвіть ПІБ особи до якої у Вас є вимоги?
Що буде, якщо я виконаю Ваші вимоги?
Що буде, якщо я не виконаю Ваші вимоги?
Залишайтесь за вказаною адресою, я зараз відвезу докази у поліцію і за Вами виїде спецпідрозділ КОРД.
Зазвичай до 3 питання витримують і кладуть слухавку більше не телефонують. Кожен телефонний дзвоник виконуйте те що я написав.
https://youtu.be/LQ6DpbTskaY Общение С ПОДПИСЧИКАМ Sruvaem Maski
ОтветитьУдалитьУкраїнцям у разі порушення їхніх прав небанківськими фінустановами варто спочатку офіційно звернутися до фінкомпанії, а якщо це не дало результатів - до Нацбанку
ОтветитьУдалитьПро це сказала начальниця Управління захисту прав споживачів НБУ Ольга Лобайчук в ефірі програми “Про гроші” з Олександром Морщавкою на телеканалі Еспресо.
“Ми рекомендуємо спочатку звертатися до самих фінансових установ. Тому що дуже часто питання вирішується при офіційному запиті до даної фінансової установи. Якщо відповідь не задовольнила, або фінансова установа не надала будь-якої відповіді - тоді, звичайно, звертатися до Національного банку”, - сказала Лобайчук.
Вона запевнила, що Управління захисту прав споживачів НБУ розгляне звернення і протягом 30 днів надасть розгорнуту детальну відповідь.
За її словами, для Національного банку зараз реалізація реформи на небанківському фінансовому секторі - це пріоритетний проект.
“Всі правила, вимоги і принципи, які ми імплементували до банків, будуть з урахуванням специфіки перекладені на не-банки. Це кристальні, прозорі, зрозумілі вимоги, які встановлюють європейські центральні банки і які гармонізуються з європейськими директивами”, - додала представниця Нацбанку.
https://espreso.tv/news/2020/07/08/u_nacbanku_rozpovily_kudy_zvertatysya_yakscho_finkompaniyi_porushuyut_prava_spozhyvachiv
https://www.youtube.com/watch?v=gb5PTXski8s&feature=youtu.be
ОтветитьУдалитьОТМЕНА НАДПИСИ НОТАРИУСА - ТИПИЧНЫЕ ВОПРОСЫ И ОШИБКИ ДОЛЖНИКОВ: консультация адвоката Москаленко
ОтветитьУдалитьhttps://www.youtube.com/watch?v=C9b_YrMloMA
КАК УЗНАТЬ РЕШЕНИЕ СУДА, ДАТУ СЛУШАНИЯ И ДРУГИЕ ДАННЫЕ ДЕЛА ОНЛАЙН - ИНСТРУКЦИЯ! Адвокат Москаленко
ОтветитьУдалитьhttps://www.youtube.com/watch?v=r7TQhnpFYxM
МФО Украина: не вздумай делать пролонгацию займа!
ОтветитьУдалитьhttps://www.youtube.com/watch?v=xLj2QjJ0VH8&feature=youtu.be
https://t.me/MAD_STOP/197635
ОтветитьУдалить[Переслано из ◀️Архив M.A.D.▶️]
ОтветитьУдалитьШановні учасники групи
<>
Якщо у Вас існують не закриті договірні відносини з МФО, але Ви неодноразово здійснювали пролонгації, які за своїм розміром перевищують 50 відсотків від розміру суми кредиту, звертайтесь із заявою до Національного Банку України.
Заяву пишіть у довільній формі, яка відповідає саме Вашому випадку.
Шапка:
Голові Національного Банку України
01601, вул. Інститутська, 9, м. Київ, Україна
Ваше ПІП, вул. , буд., кв., місто, Україна, індекс, номер телефону.
Обов'язкові вимоги щодо написання:
- вкажіть з якою саме мікрофінансовою організацією у Вас існують договірні відносини;
- дату підписання договору з МФО;
- номер договору;
- суму кредиту;
- кількість та розмір здійснених пролонгацій ( підкрепіть копії чеків, якщо маєте в наявності)
- ксерокопію договору, скрини з особистого кабінету, скрини переписки (за наявності).
Далі вказуєте причину, через яку не маєте змоги виконувати свої зобов'язання перед МФО, до прикладу : в зв' язку з карантином, втратою роботи. Отже, як наслідок - низька платоспроможність.
Особливий акцент робіть на те, що МФО під час карантину нараховує Вам штрафи та пеню, що перечить закону України.
Також, якщо Ви звертались до МФО з проханням про врегулювання відносин, а саме про реструктуризацію і Вам було відмовлено, це також варто вказати в заяві.
ВАЖЛИВО: обов'язково вказуйте саме юридичну назву МФО!
1 скарга = 1 МФО (не надсилайте декілька скарг в одному конверті)
Зробіть копію листа для себе, як доказ.
На кожному аркуші, не забуваємо залишати дату та підпис!
Надсилайте заяву Укрпоштою, рекомендованим листом зі сповіщенням.
З повагою команда М.А.Д. ❤️
[В ответ на Белый*Шум]
ОтветитьУдалить♟️ Єдиний реєстр боржників -
https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors
♟️ Єдиний державний реєстр судових рішень - http://www.reyestr.court.gov.ua/
♟️ Безкоштовна державна юридична допомога - https://www.legalaid.gov.ua/
♟️ Єдина судова влада - https://court.gov.ua/fair/
♟️ Перевірка банків, МФО, факторингових компаній на наявність ліцензій - https://kis.bank.gov.ua/
♟️ Автоматизована система виконавчого провадження - https://asvpweb.minjust.gov.ua/#/search-debtors
♟️ Реєстр громадських об’єднань - https://rgo.minjust.gov.ua/
♟️ Єдиний реєстр нотаріусів - https://ern.minjust.gov.ua/pages/default.aspx
♟️ База втрачених паспортних документів - https://service.pvbki.com/passport/